17 de gen. 2008

Camins de Glòria, Lligams

El captaire es va aixecar per sortir corrents, però el vaig aturar i el vaig fer seure a sobre un pedra, amenaçant-lo amb l'espasa.
- Hola Milord Morgan.
- Hola Lord Kaderth...- Em va dir amb cara de tristesa.
- Què li ha passat? Què ho fa que hagi de fer de captaire? On ha estat durant aquests últims 13 anys?
- No em parli de vostè, ja no em mereixo aquesta distinció. M'han traït, m'han intentat matar.
- Aquest és el preu que ha de pagar per trair a la vostre pròpia Reina.
- Em penedeixo d'haver-ho fet, em pensava que millorarien les coses però tant sols han empitjorat, el Rei Herco ha embogit i els Nobles i Cavallers que l'envolten només volen el poder.
- Per què l'han traït?
- Per dir a les Corts que era una bogeria intentar envair Farheit Nord i tota la resta de territoris. Haig d'entregar informacions als rebels. Si us plau ajudeu-me Lord Kaderth.
- No m'acavo de fiar de vos Milord, però tot i així us ajudaré, necessiteu un metge.
El vaig ajudar a pujar al meu cavall, i vam continuar el camí.
Vam arribar a Orielth de nit. Era una ciutat gegant i totalment fortificada, amb dues muralles d'uns 50 metres d'alçada.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

Hola^^
Escrius genial... m'agraden les histories =P
Si sempre acabo dient el mateix... xDxD
Xau!
Mire

Anònim ha dit...

Martiiii!!!...feia dies que no em passava per aquí..i avui m'ha donat per fer una visita...

doncs res que em passa el mateix que la Mire...que sempre diria el mateix...escrius massa bé...

en fi..

que hi farem..

demà ens veiem

(se m'ha enganxat la cançoneta japonesa...aa i has caigut molt bé al meu pare..)

adeeeeu